Doc Doc doet mee aan Zorginnovatieprijs (en wint niet)

Tijdens het bouwen van Doc Doc hebben we altijd in ons achterhoofd proberen te houden dat de oplossing die we uiteindelijk bouwen geschikt moet zijn voor een groot publiek. Om dat publiek te bereiken moeten we natuurlijk ook iets doen aan marketing en naamsbekendheid. De Zorginnovatieprijs leek ons hier heel geschikt voor.

Zoals je al in de titel ziet: we wonnen niet.

We kregen echter wel waardevolle feedback, en hebben ook weer wat nieuwe ideeen gekregen om het producht nog scherper in de markt te zetten. Daarbij was het een goede gelegenheid om de pitch eens te oefenen: in vier minuten een goed verhaal doen is nog een behoorlijke opgave!

Ook de manier waarop je de inzending moet doen daagt uit om een aantal keer echt goed stil te staan wat je innovatie is, wat het doet en welke impact het kan maken. Kortom: ondanks dat er een andere terechte winnaar was zelf ook erg tevreden over onze deelname.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.